€48,00 EUR

12 € ~ 4 900 Ft

HIHETETLENÜL KEDVEZMÉNYES ÁR CSAK A KURZUS VÁSÁRLÓINAK

(A kurzus eredeti ára 39 € ~14 900 Ft)

Hogyan tűnj ki abban a hatalmas információs zajban, melyben naponta versenyezned kell a potenciális vásárlóid figyelméért ?

Egyetlen mód van rá: ha megmutatod a márkád valódi arcát.

Számos eszköz áll rendelkezésünkre, a leghatékonyabb azonban kétségkívül a storytelling, vagyis a történetmesélés művészete. 

Hogy miért olyan fontos, mennyire hatékony, és hogyan érdemes alkalmazni a kommunikációban?

Ebben a 3 modulból álló kurzusban megmutatom:

  • hogy mi az a storytelling és miért az egyik leghatékonyabb értékesítési eszköz
  • azokat a lépéseket, melyek mentén felépíthesz egy jó történetet
  • konkrét példákon keresztül, hogy milyen is az az igazán jó történetmesélés.

A storytelling technikáját MINDEN szövegedben alkalmazhatod:

  • értékesítési landoló oldalon
  • weboldalon
  • hírlevelekben
  • blogban
  • posztokban
  • Instagram-sztorizásban

Tanuld meg még ma!

Így írj igazán jó hírlevelet!

A kurzus eredeti ára 85 €~ 34 900 Ft.

MOST 40%-OS KEDVEZMÉNNYEL VÁSÁROLHATOD MEG, 

VAGYIS CSUPÁN 48 € ~19 900 FT.  

A Föld lakosságának több, mint a fele rendelkezik e-mail fiókkal.

A potenciális vásárlóidnak szinte biztos, hogy van, és rendszeresen ellenőrzi is azt. 

Kutatások igazolják, hogy a vásárlások 24 százaléka személyesen, 26 százaléka közösségi posztokon keresztül valamilyen formában, 4 százaléka egyéb platformokon, és 46%-a (!!!) hírlevélen keresztül történik.

A hírlevél marketing az egyik legerősebb online marketing eszköz, amit vétek nem kihasználni az értékesítés során.

A cél azonban nem csupán az, hogy minél több embert érj el, hanem az, hogy elköteleződjenek.

Ha sikerül elérned, hogy a feliratkozottjaidat érdekelje, amit írsz nekik, hogy megnyissák a leveleidet és beszélgetést kezdeményezz velük, akkor sokkal könnyebben- és szinte észrevétlenül- válnak majd fizető ügyféllé vagy előfizetővé. 

Ebben a 8 modulból álló kurzusban megmutatom, hogyan írj olyan leveleket, melyek valóban érdeklik az olvasóidat, és amelyek ezekből az olvasókból vásárlókat generálnak. 

A modulok a következő témaköröket járják körbe:

  1. modul: Miért fontos a hírlevélmarketing az értékesítésben?
  2.  modul: A márkaemailek 3 típusa
  3.  modul: Hírlevélküldő eszközök
  4. modul: Mindent a csalitermékekről
  5. modul: Hogyan ne kerüljön SPAM mappába a hírlevél
  6. modul: Tárgymező formulák a sikeres levelekhez
  7. modul: 3 copywriting képlet, mely segít a hírlevelek megírásában
  8. modul: Mik azok a emailszekvenciák?

AJÁNDÉK EBOOK: Hírlevélszekvenciák az értékesítésben

Amit rólam és a tananyagaimról mondanak:

Amikor a tárgysor sablonokról beszéltél, meg kellett állítanom a videót, annyi ötletem támadt, látva a rengeteg példát, amit hoztál (ráadásul kategóriákba szedve). Ez az egyik legnagyobb erőssége annak, ahogy tanítasz Évi, hogy mindig hozol konkrét példákat is. A legtöbb helyen csak azt mondják el, mit tegyél, de te mindig megmutatod azt is, hogyan. Alig várom, hogy én is elkezdjek hírleveleket küldeni! Már annyi ötletem van, és a te segítségeddel végre tudom, hogyan tudom ezeket az üzeneteket úgy megfogalmazni, hogy az olvasóimnak értékes és érdekes legyen. 🙂 Köszönöm!

Kovács Csilla

"Nagyon jól összeszedett, hasznos tananyag, amire minden egyéni vállalkozónak szüksége lenne.

Haizlerné Sulyok Dorisz

Pont ez hiányzott már, hogy valaki érthetően elmondja, mit és hogyan kell csinálni. Régóta szemezek a hírlevél készítéssel, de mostmár egyszerűbb lesz. 🙂

Dunai Anett