Így írj igazán jó hírlevelet!

149 €~57 000 Ft

A Föld lakosságának több, mint a fele rendelkezik e-mail fiókkal.

A potenciális vásárlóidnak szinte biztos, hogy van, és rendszeresen ellenőrzi is azt. 

Kutatások igazolják, hogy a vásárlások 24 százaléka személyesen, 26 százaléka közösségi posztokon keresztül valamilyen formában, 4 százaléka egyéb platformokon, és 46%-a (!!!) hírlevélen keresztül történik.

A hírlevél marketing az egyik legerősebb online marketing eszköz, amit vétek nem kihasználni az értékesítés során.

A cél azonban nem csupán az, hogy minél több embert érj el, hanem az, hogy elköteleződjenek.

Ha sikerül elérned, hogy a feliratkozottjaidat érdekelje, amit írsz nekik, hogy megnyissák a leveleidet és beszélgetést kezdeményezz velük, akkor sokkal könnyebben- és szinte észrevétlenül- válnak majd fizető ügyféllé vagy előfizetővé. 

Ebben a 8 modulból álló kurzusban megmutatom, hogyan írj olyan leveleket, melyek valóban érdeklik az olvasóidat, és amelyek ezekből az olvasókból vásárlókat generálnak. 

A modulok a következő témaköröket járják körbe:

  1. modul: Miért fontos a hírlevélmarketing az értékesítésben?
  2.  modul: A márkaemailek 3 típusa
  3.  modul: Hírlevélküldő eszközök
  4. modul: Mindent a csalitermékekről
  5. modul: Hogyan ne kerüljön SPAM mappába a hírlevél
  6. modul: Tárgymező formulák a sikeres levelekhez
  7. modul: 3 copywriting képlet, mely segít a hírlevelek megírásában
  8. modul: Mik azok a emailszekvenciák?

AJÁNDÉK EBOOK: Hírlevélszekvenciák az értékesítésben

Amit rólam és a tananyagaimról mondanak:

Amikor a tárgysor sablonokról beszéltél, meg kellett állítanom a videót, annyi ötletem támadt, látva a rengeteg példát, amit hoztál (ráadásul kategóriákba szedve). Ez az egyik legnagyobb erőssége annak, ahogy tanítasz Évi, hogy mindig hozol konkrét példákat is. A legtöbb helyen csak azt mondják el, mit tegyél, de te mindig megmutatod azt is, hogyan. Alig várom, hogy én is elkezdjek hírleveleket küldeni! Már annyi ötletem van, és a te segítségeddel végre tudom, hogyan tudom ezeket az üzeneteket úgy megfogalmazni, hogy az olvasóimnak értékes és érdekes legyen. 🙂 Köszönöm!

Kovács Csilla

"Nagyon jól összeszedett, hasznos tananyag, amire minden egyéni vállalkozónak szüksége lenne.

Haizlerné Sulyok Dorisz

Pont ez hiányzott már, hogy valaki érthetően elmondja, mit és hogyan kell csinálni. Régóta szemezek a hírlevél készítéssel, de mostmár egyszerűbb lesz. 🙂

Dunai Anett

€149,00 EUR

Ha gondot okoz a rendszeres és következetes közösségi média jelenlét, akkor a 120 (+300) ötlet, hogy mindig legyen miről posztolnod című gyűjteményem pontosan neked szól!

Szerezd meg most 50%-os akciós áron, vagyis csupán 19€ -ért,  és felejtsd el az állandó posztolással járó fejtörést!

Ez nem csupán sablonposztok gyűjteménye, hanem olyan, a kreativitásodat beindító, hosszú távon is segítséget nyújtó ötleteket találsz benne, amelyek segítenek a márkaépítésben. 

A gyűjteményben nem csak közösségi média posztokhoz találsz ötleteket, hanem felhasználhatod a hírleveleid megírásakor is.

Most 19€ -ért.