149 €~57 000 Ft
A Föld lakosságának több, mint a fele rendelkezik e-mail fiókkal.
A potenciális vásárlóidnak szinte biztos, hogy van, és rendszeresen ellenőrzi is azt.
Kutatások igazolják, hogy a vásárlások 24 százaléka személyesen, 26 százaléka közösségi posztokon keresztül valamilyen formában, 4 százaléka egyéb platformokon, és 46%-a (!!!) hírlevélen keresztül történik.
A hírlevél marketing az egyik legerősebb online marketing eszköz, amit vétek nem kihasználni az értékesítés során.
A cél azonban nem csupán az, hogy minél több embert érj el, hanem az, hogy elköteleződjenek.
Ha sikerül elérned, hogy a feliratkozottjaidat érdekelje, amit írsz nekik, hogy megnyissák a leveleidet és beszélgetést kezdeményezz velük, akkor sokkal könnyebben- és szinte észrevétlenül- válnak majd fizető ügyféllé vagy előfizetővé.
Ebben a 8 modulból álló kurzusban megmutatom, hogyan írj olyan leveleket, melyek valóban érdeklik az olvasóidat, és amelyek ezekből az olvasókból vásárlókat generálnak.
A modulok a következő témaköröket járják körbe:
- modul: Miért fontos a hírlevélmarketing az értékesítésben?
- modul: A márkaemailek 3 típusa
- modul: Hírlevélküldő eszközök
- modul: Mindent a csalitermékekről
- modul: Hogyan ne kerüljön SPAM mappába a hírlevél
- modul: Tárgymező formulák a sikeres levelekhez
- modul: 3 copywriting képlet, mely segít a hírlevelek megírásában
- modul: Mik azok a emailszekvenciák?
AJÁNDÉK EBOOK: Hírlevélszekvenciák az értékesítésben