Így írj igazán jó hírlevelet!

online kurzus

Tanuld meg, hogyan készíts az alapoktól olyan értékesítési e-maileket és e-mail sorozatokat, amelyek a célcsoportod valódi problémáit célozzák, empatikusak és tényleges megoldást kínálnak.

A 8 modulból álló kurzusban megmutatom, hogyan írj olyan leveleket, melyek érdeklik az olvasóidat, megnyitják őket és vásárlókat generálnak belőlük.

PONTOSAN EZT KERESEM, MUTASD A RÉSZLETEKET!

Elkészült a honlapod, kidolgoztad a szolgáltatásaidat, már csak az a kérdés, hogyan mutatod ezt meg a célcsoportodnak?

Hogyan tudsz látogatókat a weboldaladra irányítani?

Egyik módja, ha aktív vagy közösségi média felületeiden és onnan tereled az érdeklődőket a honlapodra.

Azonban, ha már egy ideje vállalkozol, és tartalomgyártással is foglalkozol, akkor biztosan megtapasztaltad, hogy mennyi időt és energiát igényel az átgondolt, rendszeres és folyamatos online jelenlét fenntartása.

Rengeteg befektetett munka úgy, hogy az Instagram, TikTok, Facebook és egyéb közösségi média felületeid valójában nincsenek is a tulajdonodban.

És arra is alig van befolyásod, hogy ki látja a posztjaidat. 

Az algoritmus még nem is a legnagyobb probléma. Lehet, már veled is előfordult, hogy megpróbálták feltörni a Facebook vagy Instagram fiókodat.

Remélem, téged ez a kellemetlenség elkerült, de biztosan hallottál már ilyen esetről. 

Ne érts félre, szeretem és sokat is használom a social médiát, nem is ajánlom, hogy kihagyd a kommunikációdból.


Ám van más, sokkal jobban megtérülő módja is annak, hogy elérd a vásárlóidat:

A HÍRLEVELEK KÜLDÉSE!

Igen, én is félek ettől, megtanulok inkább hírlevelet írni!

Amellett, hogy a feliratkozólistádat senki nem veheti el tőled, az e-mail marketing a legköltséghatékonyabb és legolcsóbb marketingeszköz, mert:

  • ár/érték arányban verhetetlen: míg egy Facebook hirdetés során akár ezreket is fizethetsz egy-egy új jelentkezőért, addig az e-mailjeidet ingyen vagy minimális befektetés mellett is el tudod küldeni, hiszen a legnépszerűbb e-mailküldő programokat ingyenes változatban is tudod használni. 
  • közvetlenül éred el a feliratkozóidat, akik korábban már megadták az e-mail címüket, ezért az értékesítés szempontjából kritikus dolgot: bizalmat szavaztak neked! 
  • mert sokkal személyesebb lehetsz, mint egy hirdetésben, és lehetőséged van különböző csoportoknak célzottan is írni, ami nagyobb konverzióhoz vezet.
  • önműködő, mert különböző e-mail sorozatokat tudsz előre elkészíteni és beállítani. Egyszer kell vele dolgoznod, utána ellátják a munkát maguktól, és spórolnak neked rengeteg időt.
  • mérhető eredményeket kapsz: hányan nyitották meg a leveledet, kattintottak és vásároltak. Ezeket az adatokat mind fel tudod használni a következő kampányodban is.  

Látod már, miért ennyire fontos az e-mail marketing?

Tanuld meg hát, hogyan érd el, hogy a hírleveleidet és értékesítési e-mailjeidet a célcsoportod megnyissa, elolvassa és úgy cselekedjen, ahogy valóban szeretnéd!

Mutasd, hogyan!

 Magadra ismersz az alábbi állítások valamelyikében?

 

Fogalmad sincs, mikor és mit kellene írnod ezekbe a levelekbe, pedig hamarosan indul a kampányod. 

 

Nem tudod kiszervezni a szövegírást, és arra sincs időd, hogy órákig a képernyőre meredve próbáld kitalálni, milyen e-maileket kell megírnod.

 

Félsz, hogy majd senki nem nyitja meg a hírleveleidet.

 

 

Nem tudod, hogyan írd meg őket úgy, hogy a célcsoportod örömmel olvassa.

 

Nem vagy biztos benne, hogyan legyél közvetlen és barátságos anélkül, hogy elveszítenéd a szakértői státuszodat.

Ha bólogattál akár egyetlen állításnál is, akkor biztos lehetsz benne, hogy hasznos lesz számodra a tanfolyam!

Igazad van, meg is nézem a részleteket!

Szia! Hernaez Évi vagyok,
okleveles copywriter, újságíró, szövegírás mentor.

 

A meggyőző szövegírást Maider Tomasenától, a spanyolajkú világ egyik legismertebb és legjobb copywriter szakemberétől tanultam (spanyolul) - az írást pedig a Szegedi Tudományegyetemen: diplomás újságíró vagyok.

Már kezdő szövegíróként felismertem, hogy a saját weboldal és az aktív közösségi média jelenlét nem lesz elég a sikeres értékesítéshez, ezért gyorsan elkezdtem saját címlistát építeni. 

A személyes hangvételű és hasznos segítséget nyújtó leveleim töretlen küldése meghozta az eredményeket:

rengeteg feliratkozómmal valódi beszélgetés indult el, amelyből vagy munkakapcsolat, vagy együttműködés alakult ki.

Sőt, minden egyes alkalommal, amikor kampányolok, már 2000 embert érek el közvetlenül, anélkül, hogy egy fillért is költenék hirdetésekre. 

 

Mivel az e-mail marketing során alkalmazott copywriting technikák tanulhatóak, szeretném, ha Te is elsajátítanád ezeket a technikákat és ezentúl igazán jól konvertáló hírleveleket küldenél. 

 

A Föld lakosságának több, mint a fele rendelkezik e-mail fiókkal.

A potenciális vásárlóidnak szinte biztos, hogy van, és rendszeresen ellenőrzi is azt.

Csupán azért ne hagyd ki ezt a lehetőséget arra, hogy megszólítsd őket, mert nem tudod, hogy mit írj nekik! 

Igazad van, Évi, megtanulom jól használni!

A tanfolyamon az alapoktól vesszük át, hogy mikor és hogyan kommunikálj a célcsoportoddal, így bármikor képes leszel megírni az e-mail sorozatot a kampányaidhoz.

 

Ebben a 8 modulból álló kurzusban megmutatom, hogyan írj olyan leveleket, melyek valóban érdeklik az olvasóidat, és amelyek ezekből az olvasókból vásárlókat generálnak.

Nézd, mit mondanak azok, akik már velem tanultak:

Szabó Barbara

A tananyagok nagyon részletesek, minden apró tippet- trükköt megkapunk ahhoz, hogy szuper szövegeket írhassunk. A legjobb, hogy nem csak az elméleti tudást adja át, hanem gyakorlati tippeket is kapunk, sőt a technikai részét is megmutatja. Nagyon hálás vagyok, hogy rátaláltam Évire!

Kovács Csilla

Amikor a tárgysor sablonokról beszéltél, meg kellett állítanom a videót, annyi ötletem támadt, látva a rengeteg példát, amit hoztál (ráadásul kategóriákba szedve). Ez az egyik legnagyobb erőssége annak, ahogy tanítasz Évi, hogy mindig hozol konkrét példákat is. A legtöbb helyen csak azt mondják el, mit tegyél, de te mindig megmutatod azt is, hogyan. Alig várom, hogy én is elkezdjek hírleveleket küldeni! Már annyi ötletem van, és a te segítségeddel végre tudom, hogyan tudom ezeket az üzeneteket úgy megfogalmazni, hogy az olvasóimnak értékes és érdekes legyen. 

 

Páli-Apostol Klaudia

Tényleg nagyon hasznos lett! Eddig full laikusan írtam egy-két ilyen szekvencia félét, de ezen hamarosan változtatok :).

Erre nekem is szükségem van!

Nézd meg, mi mindenről fogsz tanulni a kurzuson:

1. MODUL 

Miért fontos a hírlevélmarketing az értékesítésben?

Megtanulod, hogy miért vétek kihagyni az értékesítési folyamatodból az e-maileket és hogyan segítenek az eladásban.

2. MODUL

A márkaemailek 3 típusa

A második modulban átvesszük, hogyan tervezd meg az e-mail kommunikációdat úgy, hogy mindig a céljaidnak megfelelő beszélgetést folytasd a közösségeddel és az ügyfeleiddel.

3. MODUL

Hírlevélküldő eszközök

Megismered a legnépszerűbb hírlevélküldő felületeket és tudni fogod, hogyan válaszd ki azt a platformot, amely leginkább megfelel az igényeidnek.

4. MODUL

Mindent a csalitermékekről

Megtanulod, hogyan készíts olyan ingyenes letölthető anyagot a célcsoportod számára, amelyért cserébe örömmel adják meg az e-mail címüket.

5. MODUL

Hogyan ne kerüljön SPAM mappába a hírlevél

Megmutatom milyen szavakat és kifejezéseket kerülj ahhoz, hogy az e-mailed a beérkező levelek között landoljon.

6. MODUL

Tárgymező formulák a sikeres levelekhez

A hatodik modulban feltárjuk, hogyan hozz létre olyan címeket, amelyek megnyerik az olvasóid figyelmét, és ráveszik, hogy megnyissák az e-mailedet.

7. MODUL

3 copywriting képlet, mely segít a hírlevelek megírásában

Tanuld meg azokat a copywriting fogásokat, amelyek segítségével sokkal rövidebb idő alatt írsz majd jól konvertáló e-maileket.

7. MODUL

Mik azok a e-mail szekvenciák?

Megtanulod, hogyan írj automatizált e-mail sorozatokat, amelyeket egyszer kell elkészíteni, és onnantól maguktól segítik az értékesítést, és növelik a vásárlóid elégedettségét.

+BÓNUSZ

AJÁNDÉK E-BOOK: Hírlevélszekvenciák az értékesítésben

Ebben az e-bookban összegyűjtöttem az egyik kampányom értékesítési leveleit, hogy a tanfolyamon elsajátított elméletet élesben is lásd.

Mennyibe kerül a 8 modulból álló tanfolyam?

A tanfolyam teljes ára 85€ (~34 900 Ft). 

 ***MOST RENDKÍVÜLI KEDVEZMÉNNYEL 40%-OS KEDVEZMÉNNYEL JUTHATSZ HOZZÁ***

Így írj igazán jó értékesítési landoló oldal szöveget kurzus

48 €

(~ 19 900 Ft)

  • 8 modulon keresztül sajátítod el, hogy mikor és hogyan kommunikálj a feliratkozóiddal úgy, hogy amikor vásárlásra kerül sor, már bízzanak benned és tudják, hogy számíthatnak a segítségedre.
  • 10 oktatóvideó, melyek mp3 formátumban is elérhetőek
  • a videókhoz tartozó prezentációk, és
  • két ajándék pdf: „9 tárgymező formula a sikeres hírlevelekhez” és a „Hírlevél formulák példákkal” vár rád. Sőt:
  • bónuszként tied lesz egy ajándék e-book, benne kész értékesítési levelekkel.
  • 3 napos pénzvisszafizetési garancia, amennyiben úgy ítéled meg, hogy nem erre a tanfolyamra van szükséged
  • 1 éves korlátlan hozzáférés
Erre van szükségem!

Hasznosnak fogod találni a kurzust, ha:

 

  • folyamatosan halogatod az e-mailek kiküldését, mert fogalmad sincs, hogy mikor és mit írj a feliratkozóidnak.

  • szeretnél forgalmat generálni a weboldaladra anélkül, hogy több tízezer forintot költenél el hirdetésekre.

  • a közösségi média mellett más, személyesebb módon is elérnéd a célcsoportodat.

  • szövegíró vagy, vagy leszel, és szeretnéd a saját vagy az ügyfeleid kommunikációjába beépíteni a hírlevélmarketinget.
  • virtuális asszisztensként nemcsak a technikai beállításokat, hanem az e-mail sorozatokat is megírnád az ügyfeleidnek, hogy komplex segítséget nyújthass, miközben nagyobb bevételre teszel szert.
Igazad van, erre van szükségem!

A tanfolyam során nem csak azt mutatom meg, hogy juttasd el az üzenetedet minél több emberhez, hanem azt is, hogyan köteleződjenek el melletted.

Ha sikerül elérned, hogy a feliratkozottjaidat érdekelje, amit írsz nekik, hogy megnyissák a leveleidet és beszélgetést kezdeményezz velük, akkor sokkal könnyebben – és szinte észrevétlenül – válnak majd fizető ügyféllé vagy előfizetővé. 

 

Készen állsz kihasználni az e-mail marketingben rejlő lehetőségeket?

Nem is gondolkodom tovább, megvásárolom

Több információra van szükséged? 

Igyekeztem minden felmerülhető kérdésedre választ adni. Ha mégis kérdeznél, az [email protected] címre küldd el nekem, 72 órán belül válaszolok (munkanapokon). 

A tanfolyam elvégzése után Te is képes leszel összeállítani a következő marketing kampányod e-mailjeit. 

Csatlakozz és írj olyan érdekes, empatikus és személyes hangvételű értékesítési e-maileket, amelyeket nemcsak megnyit a célcsoportod, de fizető ügyfeleddé vagy előfizetőddé is válnak.

És ami még ennél is izgalmasabb: figyeld, hogy ez milyen gyorsan látszik meg a bevételeiden is!

Igen, Évi, vágjunk bele!